wtorek, 11 sierpnia 2015

Disneyowskie riposty




~ Skaza to ty? Baliśmy się że to ktoś ważny!




~ No niech zgadnę, masz piękną osobowość.




~ Jedyna kobieta która go kocha, jest jego matka.



~ Walczysz prawie tak dobrze jak mężczyzna.
~ To zabawne! Chciałam to samo powiedzieć o tobie.




~ Kochanie. Kiedy kobieta mówi ,, potem" znaczy ,, nigdy " .

Ile razy obiecywaliśmy sobie że użyjemy jakiejś riposty z bajki w prawdziwym życiu? xD
Ja cały czas :D

Znacie jeszcze jakieś riposty z bajek? ;)


6 komentarzy:

  1. Heh, fajne. Pośmiałam się. Ogólnie fajny post, tylko że krótki ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. :D znałam tylko "masz piękną osobowość"

    OdpowiedzUsuń
  3. Krótki ale fajny post... ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Haha riposty oczywiście genialne ;D

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajny,,,,ale TROCHĘ za krótki xd

    OdpowiedzUsuń
  6. Czy komuś oprócz mnie zniknęły 2 pierwsze obrazki?

    OdpowiedzUsuń