piątek, 3 lipca 2015

Tak na dobry początek - Król lew - czyli ciekawostki i The Lion Guard

Najpierw coś odemnie :

Zacznę od według mnie najlepszej animacji Disney'a! Król lew. Pewnie wiele osób się ze mną zgodzi że to najlepsza bajka. Jak byłam mała  dostałam tę ją na kasecie, nie mogłam przestać jej oglądać, nie pozwalałam sobie włączyć niczego innego xD Za to potem wiele razy bawiłam się że jestem moimi ulubionymi postaciami. Najczęściej byłam Vitani, Skazą i Zirą. Ale zdarzało mi się być również Simbą lub Nalą. Jednak od początku bardziej wciągały mnie momenty z czarnymi charakterami tej bajki. Zaraziłam tą zabawą prawie całą klasę i bardzo często tym sposobem bawiliśmy się w króla lwa na dywanie. Oczywiście na czworaka przez co często miałam podarte na kolanach spodnie. Oprócz tego ta bajka tak bardzo mi się spodobała że kiedy słuchałam muzyki wyobrażałam sobie jakąś nową  przygodę małych lwiątek które śpiewają. Więc jak widzicie ta animacja w moim życiu zajmowała mnóstwo czasu. Król lew składa się z trzech części ja niecierpliwie z nadzieją czekam na kolejną <3

https://lh6.googleusercontent.com/-6IC9dNwgVFI/TzL5RMlHrXI/AAAAAAAAJNM/wQqwxL-9CNE/s403/b.gif

Nie chcę was zanudzać i pisać coś suchego jak na przykład kiedy film powstał, albo ile powstawał Postaram się zająć ciekawszymi rzeczami zaczynajmy :)

Po pierwsze.... może ciekawostki :)




1. Pierwsza ciekawostką jest tytuł wyobrażacie sobie że nasz ukochany film miał mieć tytuł ,,Bambi w Afryce" xD


2. Podczas pracy nad filmem nasi kochani animatorzy chcieli być bardzo dokładni, sprowadzili nawet lwa do biura <3
Po co? Żeby zobaczyć jak sie porusza i zachowuje lew by film wyglądał jak najbardziej prawdziwie. Kto wie jak by wyglądała animacja gdyby nie ten mały pomocny lew w miejscu pracy ^^


3. Imiona bohaterów w języku Suaili
Simba - lew
Banzai - ukryty
Nala- podarunek
Rafiki - przyjaciel
Pumba- głuptas

Kliknij i zobacz więcej!

4. Gdy Simba upada na klifie powstaje złudzenie, że pyłki, które wzbiły się w powietrze, utworzyły na niebie napis "SEX". W rzeczywistości są to litery "SFX", skrót od nazwy zespołu, który odpowiadał za efekty specjalne podczas produkcji filmu.


5. "Król Lew" i "Pocahontas" były produkowane jednocześnie. Wytwórnia Disneya uważała jednak, że to film o pięknej Indiance odniesie większy sukces. Coś się pomylili xD


6. Pumba jest pierwszą postacią Disneya, która kiedykolwiek "puściła bąka" na ekranie.






7. Simba, Timon i Pumba spotykają Nalę, gdy ta oddaliła się na moment od stada. Pierwotnie twórcy zakładali, że została ona skazana na banicję przez Skazę, ponieważ odrzuciła jego zaloty.

No narazie to tyle ciekawostek ale przypominam jeśli będe komentarze oraz obserwatorzy będę dodawać coraz ciekawsze posty do króla lwa i ciekawostek związanych z nim jeszcze wrócę. 



The Lion Guard?

Napewno nie tylko ja czekam z niecierpliwością na kolejną część króla lwa o czym już wspomniałam. Więc wielkie było moje zadowolenie gdy usłyszałam że ma wyjść kolejna część!
NIE JESTEM PEWNA CZY TO PRAWDA ale dla was pozbierałam informacje i złożyłam je do kupy :)


Jeśli nie chce ci się czytać tego wszystkiego tutaj masz streszczenie:)


https://www.youtube.com/watch?v=jQpW15u0RxI





Serial inspirowany postacią Króla Lwa przygotowuje studio Disneya. "The Lion Guard", bo tak będzie nazywać się serial, opowiadać ma przygody małego lwa o imieniu Kion - jednego z synów Simby i Nali. Kion jest liderem grupy zwierząt , która będzie bronić lwiej ziemi przed czyhającymi niebezpieczeństwami . W serialu mają się pojawić również postacie znane nam doskonale z oryginału: m.in. Timon, Pumba, Zazu, Rafiki, a nawet Mufasa (jako duch).

W skład "The Lion Guard" oprócz Kiona wejdą gepard Fuli, hipopotam Beshte, czapla Ono i miodożer Bunga. Producenci serialu mówią, że to tak jakby Król Lew spotkał Avengersów, mi to jednak kojarzy się bardziej z Kung FuPandą.
Pilot
 serialu (jako film telewizyjny) ma mieć premierę w listopadzie 2015 roku na kanałach Disney Junior i Disney Channel. Pierwszy sezon zobaczymy już w styczniu 2016 roku.


Serial zatytułowany "The Lion Guard" będzie spin-offem  kultowej disnejowskiej bajki.Pierwszy epizod będzie godzinnym filmem, a kolejnych odcinków możemy spodziewać się dopiero w styczniu 2016 jak już wspomniałam.


Dodam tu jeszcze że podobno ma się tu pojawić nijaki ,,Kopa"





Już od dawna krążą po internecie informacje o synu Simby który miał na imię ,,Kopa" myślałam że to głupi żart i dalej tak myślę. Gdy nowy serial wystartuje dowiemy się wreszcie czy ,,Kopa" naprawdę istnieje. (świetne imię co nie xD)


Oby ten cały '' The Lion Guard" był prawdziwy ^^




No a teraz moi kochani nastąpił koniec pierwszego posta ;) Proszę bardzo napiszcie w komentarzach co wam się podoba a co nie. Co sądzicie o momi stylu pisania, powinnam bardziej rozwijać czy skracać? A może coś innego.  Wszystkie błędy będę naprawiać. Oprócz tego napiszcie w komentarzach co sądzicie o nowej części króla lwa. I jak myślicie która ciekawostka może być nieprawdziwa?


A i jeszcze ostatnia rzecz co do całego bloga cały czas będzie ulepszany, na pewno pojawi się też lepszy nagłówek :)




6 komentarzy:

  1. Oh <3 The Lion King <333 Moje dzieciństwo będzie powracać <3 Już się nie mogę doczekać na ten film ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Super :3. Moja ukochana bajka z dzieciństwa. Nadal bardzo ją lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też uważam że Kopa to głupi żart oglądałam The Lion Guard na cda z napisami po polsku wystarczy że w wyszukiwarce wpiszesz Lwia straż cda Pozdrawiam fajny blog

    OdpowiedzUsuń
  4. bajke można obejżeć na zalukaj.tv i tam jest syn kion nie kopa

    OdpowiedzUsuń
  5. bajke można obejżeć na zalukaj.tv i tam jest syn kion nie kopa

    OdpowiedzUsuń